ВІТАЄМО НА СТОРІНЦІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

/Files/images/pedagogchniy_kolektiv/1а.jpg

Психологічну службу в
Балаклійському ДНЗ (ясла-садок) №2
представляє практичний психолог

Строєнко Вікторія Віталіївна

Освіта - вища фахова, «спеціаліст І категорії».
Стаж роботи – 10 років.

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

«Тільки в любові виростають діти,
батькам на втіху і людям на радість»


Свої запитання Ви можете надсилати на електронну адресу:

psy.dnz2@gmail.com


/Files/images/psiholog/vajlive/1.09.23 график.jpg


ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ПСИХОЛОГ У ДИТЯЧОМУ САДКУ?

/Files/images/psiholog/kartinki/vospital.JPG

Коли підходить час відправляти дитину в дитячий садок, ми все частіше стикаємося з тим, що на базі дитячого садка працює практичний психолог.

Хто він? Чим займається? І найголовніше питання, навіщо? З моєю дитиною все в порядку і йому психолог не потрібен.

Загальна помилка батьків полягає в тому, що роботі психолога в ДНЗ навішують ярлики психічної неспроможності їх дітей. Розвіюючи ці міфи, хотілося б зупинитися на питанні, чим займається психолог в дитячому садку? Почнемо з самого головного з цілей і завдань. Для того щоб дитина розвивалася всебічно психолог у своїй роботі передбачає всі аспекти розвитку:

Фізичний розвиток. Володіння моторними вміннями; орієнтування в рухах, жестами і рухами передавати виразність рольової поведінки.

Соціально-моральний розвиток. Усвідомлення завдання, планування дій, вміння виправляти свої помилки, об'єднання з ровесниками на основі виконання вправ та завдань. Повага до батьків, родичів, педагогів, однолітків.

Емоційний розвиток. Інтерес до людей: їх зовнішності, професії, способу життя тощо. Утримання від ревнощів, суперництва, жадібності. Усвідомлення дитиною власних почуттів та переживань.

Пізнавальний розвиток. Розвиток пізнавальних здібностей: загальних та логіко-математичних.

Мовленнєвий розвиток. Розвиток елементарних форм монологічної мови, уміння чітко й логічно висловлювати свою думку, активізувати словник.

Креативний розвиток. Розвиток дивергентного мислення, творчої уяви. Нестандартні підходи до вирішення деяких питань.


Найскладніше завдання для практичного психолога дитячого садка - це організація продуктивної взаємодії всіх учасників освітнього процесу, навчання їх взаємодії один з одним і всіх разом. Ця взаємодія або спільна робота можлива за умови розуміння і чіткого виконання всіма фахівцями своїх професійних і функціональних обов'язків. Повноцінність взаємодії, яка обумовлює ефективність діяльності, можлива тоді, коли, з одного боку, є однодумці, а з іншого боку - кожен чітко розуміє свої функції і можливості, вихователь не підміняє батьків або психолога, а психолог - вихователя і батьків.

/Files/images/psiholog/kartinki/ltnb.JPG НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:

ДІАГНОСТИКА - виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні.

ПРОФІЛАКТИКА - своєчасне попередження порушень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі.

КОРЕКЦІЯ - усунення виявлених труднощів соціально-психологічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки.

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ - форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості.

КОНСУЛЬТУВАННЯ - багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу.

ПРОСВІТА - формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ - діяльність, спрямована на досягнення взаємопорозуміння, співпрацю з між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління.

/Files/images/psiholog/gfki/liniia-1053.gif

Психолог допоможе Вам у спілкуванні з дитиною, розкриє нові грані характеру малюка, допоможе йому стати впевненішим, товариським і життєрадісним

/Files/images/psiholog/gfki/liniia-1053.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1067